ΝΕΟ Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΒΟΛΟΥ
Ο Σύλλογος Μακεδόνων Βόλου «Ο
Μέγας Αλέξανδρος» μετά τις εκλογές στις 3 Ιουνίου 2026 και τη συγκρότηση σε
σώμα την 17 Ιουνίου 2026 ανέδειξε ως Δ.Σ. τους παρακάτω:
Πρόεδρος: Μπελιτσιώτη Βενετία
Αντιπρόεδρος: Χατζίρης Μιχαήλ
Γραμματέας: Σακαλή Βασιλική
Ταμίας: Φράγκου Χρυσάνθη
Μέλος: Σακαβάρα Χρυσούλα
Εξελεκτική Επιτροπή:
Ζαφείρη Αγγελική
Λυγούρα Μαργαρίτα
Παπαδημοπούλου Ανδριανή