ΝΕΟ Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΒΟΛΟΥ

Ο Σύλλογος Μακεδόνων Βόλου «Ο Μέγας Αλέξανδρος» μετά τις εκλογές στις 3 Ιουνίου 2026 και τη συγκρότηση σε σώμα την 17 Ιουνίου 2026 ανέδειξε ως Δ.Σ. τους παρακάτω:

 

Πρόεδρος: Μπελιτσιώτη Βενετία

Αντιπρόεδρος: Χατζίρης Μιχαήλ

Γραμματέας: Σακαλή Βασιλική

Ταμίας: Φράγκου Χρυσάνθη

Μέλος:  Σακαβάρα Χρυσούλα

 

Εξελεκτική Επιτροπή:

Ζαφείρη Αγγελική

Λυγούρα Μαργαρίτα

Παπαδημοπούλου Ανδριανή